Coaching: life i biznesowy

 

  • Coaching przywódczy

  • Biznes coaching

  • Life coaching

  • Coaching grupowy

  • Sylwetki Coachów

  • Diagnoza zespołu - metoda ustawień coachingowych

  • Warsztaty rozwojowe – coaching dla menedżerów „jak coachować podwładnych

„Jeśli Twoje działania inspirują innych,by więcej marzyć, więcej się uczyć, więcej robić i stać się kimś lepszym - jesteś liderem”

 

- John Quincy Adams -

 

Kiedy warto sięgnąć po przywódczy coaching przywódczy?

  • Twój zespół wykazuje oznaki spadku motywacji, osiąga coraz niższe wyniki
  • Twoja motywacja z każdym dniem staje się niższa, odczuwasz symptomy wypalenia zawodowego
  • Czujesz się przytłoczony nadmiarem obowiązków i odpowiedzialności
  • Zaczynasz wątpić w swoje kompetencje przywódcze.
  • Jesteś w trakcie wdrażania strategicznej zmiany w organizacji
  • Czujesz, że nie potrafisz podjąć ważnych dla siebie decyzji
  • Chcesz jak najpełniej wykorzystać swój potencjał przywódczy i osiągnąć wyższą efektywność menedżerską
  • Masz ambicję by inspirować podwładnych do ciągłego rozwoju i przekraczania celów
  • Chcesz sprawdzić swoje predyspozycje do pełnienia roli lidera.
  • Ważny jest dla Ciebie rozwój Twoich kompetencji przywódczych.

 

Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania. Prosimy o kontakt telefoniczny: +601 821 318 lub mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

 

 

 „Szaleństwo to robienie ciągle tych samych rzeczy w oczekiwaniu różnych rezultatów”

- Albert Einstein -

 

Coaching biznesowy jest dedykowany kadrze zarządzającej, liderom, menedżerom, przedsiębiorcom oraz wszystkim tym, którym zależy na sukcesie w biznesie. Jest to forma indywidualnego wsparcia ludzi biznesu na drodze do realizacji założonych celów. Podczas procesu coachingowego Klient może zyskać nowe spojrzenie na sytuację, dostrzec nowe rozwiązania, perspektywy. Co więcej, ma okazję uświadomić sobie kompetencje, które powinien rozwijać, aby przybliżyć się do pożądanego rezultatu. 

W trakcie coachingu biznesowego uczestnik ma możliwość wykreowania pewnej wizji, która dostarcza mu motywacji i jest początkiem działania.

Coaching biznesowy może być również formą wsparcia poszkoleniowego, ułatwiającą zastosowanie zdobytej wiedzy w codziennej pracy. Praktyka pokazuje, że uczestnicy szkoleń wprowadzają poznane na szkoleniu zalecenia w życie jedynie w początkowym okresie by po pewnym czasie powrócić do starych nawyków i schematów działania. Coaching biznesowy może zapobiegać takim sytuacjom, utrwalając pożądane zmiany i skutkując efektywniejszym wykorzystaniem wiedzy i umiejętności zdobytych na szkoleniach.


Przykładowe korzyści coachingu biznesowego: 

  • większa efektywność w osiąganiu pożądanych celów
  • rozwój kompetencji przywódczych i interpersonalnych 
  • wzrost motywacji i zaangażowania w podejmowane działania
  • większa satysfakcja z pracy

 

Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania. Prosimy o kontakt telefoniczny: +601 821 318 lub mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

 

"Czasami ludzie potkną się o prawdę. Ale prostują się i idą dalej, jakby nic się nie stało"

- Winston Churchill - 

 

Kiedy warto sięgnąć po life coaching?

  • Odczuwasz gotowość do wprowadzenia zmian w swoim życiu
  • Pragniesz spojrzeć na swoje życie z szerszej perspektywy
  • Potrzebujesz wyłonić te strefy swojego życia, które wymagają zmian
  • Chcesz zyskać większą pewność siebie
  • Zależy Ci na zdefiniowaniu czego tak naprawdę chcesz od życia
  • Pragniesz realizować swoje pasje
  • Odczuwasz chęć i potrzebę rozwoju
  • Szukasz życiowej równowagi 
  • Chcesz odkryć swój potencjał
  • Zależy Ci na udoskonaleniu relacji z osobami z najbliższego otoczenia

 

Coaching osobisty oparty jest na idei holizmu, która zakłada, że człowiek jest pewną całością i zmiany w jednym obszarze życia mają wpływ na inne obszary. Dokonanie zmian w życiu osobistym może znacząco przełożyć się na jakość życia zawodowego.

Techniki zastosowane w trakcie coachingu osobistego mają pomóc odnaleźć te obszary w życiu klienta, których zmiany i modyfikacje, w sposób znaczący wpłyną na pozostałe sfery jego życia.

 

Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania. Prosimy o kontakt telefoniczny: +601 821 318 lub mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

 

Oferta coachingu zespołowego skierowana jest do zespołów projektowych, zarządczych czy innych ważnych dla organizacji zespołów, które chcą efektywniej realizować swoje zadania i osiągać założone cele. W coachingu zespołowym klientem jest cały zespół.

Efektywność wielu współczesnych organizacji w dużej mierze zależy od efektywności zespołów, gdyż dzięki efektowi synergii zespoły są w stanie osiągać więcej niż pojedynczy członkowie osiągnęliby działając indywidualnie. 

Pierwszym krokiem w coachingu zespołowym jest dokładne określenie oczekiwań, potrzeb i celów zespołu. Sesja coachingowa jest dla zespołu również możliwością do zastanowienia się nad zasadami współpracy i strategią działania zespołu.

 

Dzięki sesjom coachingowym zespół:

  • dostrzega nowe możliwości i szanse, 
  • efektywniej współpracuje,
  • staje się bardziej zintegrowany,
  • ma większą motywację do działania,
  • sprawniej rozwiązuje złożone problemy, 
  • podejmuje trafniejsze decyzje, 
  • poprawia swoją komunikację, 
  • generuje więcej innowacyjnych pomysłów,
  • osiąga ponadprzeciętne wyniki.

 

Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania. Prosimy o kontakt telefoniczny: +601 821 318 lub mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

 

 

Anna Małecka

Jestem certyfikowanym coachem według standardów EMCC. Prowadzę coaching indywidualny, grupowy, life coaching, biznes coaching i corporate coaching.

Na co dzień zajmuje się też doradztwem organizacyjnym, biznesowym oraz HR. Prowadzę projekty z zakresu Assessment/Development Center, oceny 360 stopni, badania postaw i opinii pracowniczych, wdrażania systemów: zarządzania przez cele, motywacyjnych, ocen okresowych.

 W procesie coachingu pomagam Tobie odnaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Towarzyszę Ci kierując się zasadą, że w każdym z nas drzemie potencjał - wystarczy go tylko odkryć, a każdy człowiek posiada wystarczające zasoby aby rozwiązać nurtujący go problem. 

 

Dariusz Michalec

Wspieram ludzi w obliczu zmian. Najczęściej poprzez coaching indywidualny oraz warsztaty w formie coachingu grupowego. Kiedy pracuję z ludźmi biznesu, działania te przyjmują postać executive coachingu, szkoleń (interpersonalnych i menedżerskich) lub złożonych projektów rozwojowych w obszarze HR.Moją specjalnością są zagadnienia dotyczące motywacji i motywowania. Mam praktykę w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych i angażowaniu do współpracy.

Jestem psychologiem, członkiem European Mentoring and Coaching Council w Polsce oraz Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. 

 

 Anna Eder

"Nie odkrywa się nowych lądów bez zgody na utratę widoku linii brzegowej na jakiś czas" - Andre Gida

Nie znam odpowiedzi na pytania, które sobie zadajesz. Nie podpowiem Ci, którą wybrać opcję w dręczącym Cię dylemacie. Nie wymyślę Twoich celów. Ty to zrobisz!!

Zapraszam Cie do podróży, do odkrywania nowych lądów, do odnalezienia swojego potencjału, do dotarcia do odpowiedzi w sobie samym. Jesteś gotowy do pracy? Ja jestem.

 

 

Dlaczego mój zespół nie realizuje postawionych przed nim celów?

Dlaczego pracownicy szybko tracą zapał i motywację?

Czy wszyscy członkowie zespołu  „są na swoich miejscach”?

Co blokuje pełną efektywność zespołu?

Dlaczego w moim zespole pojawiają się spory, kłótnie?

Czy mój zespół jest w oporze?

Dlaczego pracownicy nie chcą się rozwijać?

 

Te i podobne pytania zadaje sobie wielu kierowników, liderów i menedżerów. Jeśli jesteś jednym z nich,  zapraszamy Cię na warsztat diagnozy zespołu w oparciu o innowacyjną metodę ustawień coachingowych, dzięki której możliwe stanie się znalezienie odpowiedzi na powyższe pytania i rozwiązanie problemów, w których czynnik ludzki ma zasadnicze znaczenie.

Koncepcja systemowych ustawień coachingowych powstała ok. 15 lat temu i od tamtego czasu zyskała rzesze zwolenników na całym świecie a szczególnie na zachodzie Europy. Zastosowanie tej metody przyczyniło się do sukcesu takich znanych marek, jak: IBM, Microsoft, Konica, Dresdner Bank, czy HP.

Metoda ta znajduje zastosowanie w każdym obszarze pracy zawodowej i biznesu. W odróżnieniu od standardowych szkoleń z komunikacji w zespole, metoda ustawień pozwala w przeciągu kilku godzin dostrzec i wyjaśnić podłoże oraz ukrytą dynamikę relacji zachodzących w zespole.  Niewidoczne na co dzień powiązania i zależności  pomiędzy członkami zespołu czy organizacji wychodzą na światło dzienne i stają się jasne, dzięki czemu możliwe jest wprowadzenie pożądanych zmian.

Metoda jest doceniana głównie za jej prostotę i skuteczność. Wymaga niskich nakładów czasu i środków a pozwala odkryć to, co w ukryty acz szczególnie silny sposób zaburza pracę zespołów i może niekorzystnie wpływać na funkcjonowanie całej organizacji. Prowadzi też do znalezienia pozytywnych rozwiązań.

Polecamy wykorzystywanie ustawień do poprawy relacji w zespole, zahamowania nadmiernej rotacji, wzmocnienia motywacji do pracy i rozwoju, usprawnienia komunikacji oraz polepszenia efektywności. Z naszych doświadczeń wynika, że ustawienia wspierają także skuteczne podejmowanie decyzji, optymalizację kierunków rozwoju firmy.

 

Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania. Prosimy o kontakt telefoniczny: +601 821 318 lub mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

 

 

Coaching prowadzony przez menedżera jest specyficzną formą coachingu, która różni się od zwykłego coachingu. Podstawową różnicą jest niesymetryczność relacji. W coachingu prowadzonym przez coacha zewnętrznego obydwie osoby zajmują równorzędne pozycje, są dla siebie partnerami. W coachingu menedżerskim relacja ta nie jest do końca symetryczna, chociaż należy dążyć, aby taka się stała.

Przez tą nierówność pojawia się zagrożenie przyjęcia dyrektywnej postawy i pozycji „wiem lepiej” a przez to narzucania coachowanemu swojej wizji rozwoju i swojego zdania. Jest to naturalne i powszechne zjawisko wśród menedżerów. Niestety coaching prowadzony w taki sposób przestaje być coachingiem.

 

Aby tak się nie stało, menedżerowie powinni dostać wsparcie w postaci warsztatów, na których przygotują się do pełnienia roli coacha.

 

Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania. Prosimy o kontakt telefoniczny: +601 821 318 lub mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.