ZARZĄDZANIE EFEKTYWNOŚCIĄ


Audyt efektywnościowy / organizacyjny


Narzędzie pozwalające na diagnozę efektywności pracy w organizacji oraz funkcjonalności procesów i procedur biznesowych.

Możliwe jest zidentyfikowanie obszarów obniżających efektywność pracy.

Informacje zebrane podczas przeprowadzania audytu służą następnie jako punkt wyjścia do planowania zmian i działań naprawczych.
Dowiedz się więcej

Audyt kompetencji pracowników


Audyt ma na celu diagnozę poziomu kompetencji pracowników biorących udział w badaniu. 

Na bazie obserwacji przygotowany zostaje raport zawierający profil kompetencyjny każdego 
Pracownika wraz ze wskazaniem jego mocnych stron oraz obszarów do rozwoju.
Dowiedz się więcej

Systemy motywacyjne


Jeden z kluczowych elementów zarządzania zasobami ludzkimi, który nie tylko zwiększa zaangażowanie pracowników i wzmacnia ich więź z pracodawcą, lecz także pozwala stworzyć przyjazną atmosferę w zespole i wyróżnić się na tle konkurencji.

Obejmują zarówno elementy płacowe jak i pozapłacowe.
Dowiedz się więcej

Zarządzanie przez cele / MBO


Jedna z koncepcji zarządzania, polegająca na wyznaczaniu pracownikom precyzyjnych, ambitnych i wzajemnie ze sobą skorelowanych celów biznesowych.

MBO różni się od tradycyjnego zarządzania zadaniowego tym, że z jednej strony precyzyjnie określa stan docelowy, równocześnie nie dookreślając sposobu dojścia do niego.

Technika ta daje duży zakres swobody pracownikom, pozostawiając przestrzeń na ich aktywność i innowacyjność. Pracownicy oceniani są poprzez porównanie efektów ich działań z wcześniej założonymi celami.
Dowiedz się więcej

Modelowanie struktury organizacyjnej


Modelowanie struktury organizacyjnej jest najczęściej naturalną konsekwencją przeprowadzonego audytu organizacyjnego i sposobem na skorygowanie wykrytych nieprawidłowości.
Dowiedz się więcej

Badanie opinii i postaw pracowniczych


Jest istotnym elementem prewencji przed utratą cennego dla firmy kapitału jakim są jej pracownicy.

Narastające niezadowolenie pracowników, które nie spotyka się z żadną reakcją ze strony Kierownictwa firmy może być powodem do odejścia z organizacji. 
Dowiedz się więcej