Zespół

ZESPÓŁ


Ludzie, którzy tworzą HR Care.

Mikołaj Małecki

Konsultant wiodący / Managing Partner

Menadżer, ekspert, mentor, coach z 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu w salonach dealerskich. Wspiera organizacje w przejściu przez zmiany. Mówi o sobie „czujący analityk”. Obserwuje, analizuje, wyciąga wnioski, definiuje ryzyka i…. konfrontuje ludzi poprzez właściwie zadane pytania.

Prowadzi firmę HR Care. Specjalizuje się w realizacji programów podnoszących rentowność firm branży automotive, transportowych, retailowych. Pracuje z dealerami w ich salonach zarówno w obszarze sprzedażowym jak i posprzedażowym, tak więc zachowania załogi i codzienne życie salonu nie stanowi dla niego żadnej tajemnicy.

Do kwietnia 2017 pracował na stanowiskach Dyrektorów Zarządzających w PGA (Bawaria Motors) i PGD (Euro-Car, Japan Motors) skutecznie wdrażając strategie handlowe i serwisowe, łącząc sztukę zarządzania z intuicją menedżerską. Realizował roczne wzrosty na poziomie między 15% a 30%, wielokrotnie otrzymywał nagrody dealera roku w Mini (2012, 2013, 2016) oraz BMW – 2012, 2013, 2016).

Miłośnik biegania, narciarstwa, podróży. Pasjonat motoryzacji. Spełniony mąż i ojciec.

Anna Małecka

Senior konsultant / Trener

Absolwentka Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej ukończyła 4-letnie studia podyplomowe – Szkołę Trenerów i Psychoterapeutów Gestalt w Instytucie Terapii Gestalt w Krakowie. Od przeszło 16 lat zajmuje się doradztwem organizacyjnym, personalnym i rozwojem osobistym. Pracuje dla klientów korporacyjnych zarówno w środowisku międzynarodowym jak i dla rodzimych organizacji. Równocześnie prowadzi gabinet psychoterapii w nurcie Gestalt.

Specjalizuje się w prowadzeniu projektów rozwojowych, zarówno indywidualnych jak i grupowych. Jest certyfikowanym coachem akredytowanym przez EMCC.Prowadzi warsztaty i szkolenia w obszarach przywództwa, rozwoju zespołu, procesu grupowego, treningów interpersonalnych, zarzadzania zmianą, zarządzania w sytuacji kryzysowej, rekrutacji i selekcji a także szkolenia dla asesorów i konsultantów personalnych.

Jest certyfikowanym asesorem oraz konsultantem Assessment/Development Center. Przeprowadziła ponad 500 projektów AC/DC oceniając ponad 6000 osób. Przez wiele lat współtworzyła i zarządzała firmą doradczo-szkoleniową Strategie Personalne.

Dariusz Michalec

Senior konsultant / Trener

Doświadczenie zawodowe Dariusza obejmuje przede wszystkim realizację projektów związanych z rozwojem umiejętności interpersonalnych ludzi biznesu. Od 1997 roku gromadzi doświadczenia w projektowaniu, organizacji i wdrażaniu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i międzynarodowych koncernów. Wspiera ludzi w obliczu zmian. Najczęściej poprzez coaching indywidualny oraz warsztaty w formie coachingu grupowego.

Kiedy pracuje z ludźmi biznesu, działania te przyjmują postać executive coachingu, szkoleń (interpersonalnych i menedżerskich) lub złożonych projektów rozwojowych w obszarze HR.

Absolwent Zakładu Psychologii Pracy i Ergonomii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Magister Psychologii. Jest członkiem European Mentoring and Coaching Council w Polsce oraz Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

W 2000 roku, jako niezależny konsultant, rozpoczął współpracę z organizacjami specjalizującymi się w szkoleniu i rozwoju kadr biznesu. Od 25 lat przygotowuje i prowadzi szkolenia. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących rozwoju kompetencji, komunikacji zadaniowej i przywództwa.

Jego autorskie programy dotyczą motywowania i zarządzania zespołem zadaniowym, zarządzania wynikami pracy własnej (w tym efektywności i zarządzania sobą w czasie) oraz rozwoju umiejętności interpersonalnych. Posiada doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania procesowego dla sieci Mercedes Benz Polska.

Organizacje współpracujące:


Członkami naszego, szeroko pojmowanego zespołu są także firmy i organizacje, z których specjalizacji
i fachowości korzystamy dla maksymalizowania efektów działań doradczych. Przede wszystkim
w obszarze gromadzenia i opracowania danych ilościowych oraz badania predyspozycji kadry.
Naszym najważniejszym wsparciem są:

Centrum Badawczo-Rozwojowe
Biostat®
Partner badawczy

BioStat® znajduje się w gronie komercyjnych jednostek naukowych posiadających status CBR w rejestrze prowadzonym przez Ministra Rozwoju i Technologii. 
Interdyscyplinarny zespół B+R tworzą naukowcy, statystycy, biotechnolodzy i innowatorzy IT.
Jedną ze specjalizacji badawczych Biostatu są badania pracowników, w tym: badania satysfakcji i zaangażowania, badania 360, badania umiejętności kierowniczych oraz badania behawioralne.
Biostat dysponuje pełną paletą narzędzi badawczych, takich jak: ankietyzacja PAPI, CAWI, CATI czy CAPI. Specjaliści Biostatu ma ją wieloletnie doświadczenie w doborze metodologii i narzędzi badawczych dla potrzeb poszczególnych klientów.
Biostat realizował badania satysfakcji pracowników dla takich klientów jak: PGNiG SA, DB Schenker, KGHM Polska Miedź, AstraZeneca, AGH, Politan, Volkswagen Bank Polska S.A., Exatel, Akademia Leona Koźmińskiego, TEB Akademia czy Velvet Care.


Thalento®
Partner badawczy

Jesteśmy licencjonowanym partnerem Thalento
Dysponujemy dzięki temu uniwersalnymi rozwiązaniami i narzędziami, pozwalającymi zmierzyć osobowość i motywację każdego Pracownika / Przedsiębiorcy, niezależnie od zajmowanego stanowiska i etapu kariery.

Narzędzia Thalento® są rezultatem prac prowadzonych przez Dział Badań i Rozwoju Thalento® NV i zostały poddane szczegółowej ekspertyzie naukowej. Podstawą empiryczną rozwiązań jest pięcioczynnikowy model osobowości Costy i McCrae (Big 5) oraz model motywacji Murray’a.

Dzięki tym narzędziom możemy skuteczniej programować przyszłość:

- wskazując optymalne możliwości rozwoju dla pracowników i zespołów
- punktując szanse i ryzyka zawodowe dla poszczególnych osób
- trafniej wybierając kandydatów do pracy
- identyfikując osoby o odpowiednim profilu predyspozycji do efektywnego poradzenia sobie z wyzwaniami
- tworząc mapę kompetencji, umiejętności w zespołach, prognozując przyszłe potrzeby firmy w odniesieniu do przyjętej strategii i przyszłych zmian

Share by: